Wednesday, October 15, 2008

Fuhh..penat...

Bila dah makin besar nih..dah rasa makin dewasa..cehh2...betul la..tak tipu ckit pun..sok de test DL..final test lak 2..tapi dalam pale still kosong..dengan mimpi ngeri yg aku dapat semalam..fuhh..walaupun sekadar mainan tidorr..tapi aku tul tak nak mimpi tu...cukup la..bagi la ruang untuk diri aku walaun kadang aku berharap sgt (tu pun masa rindu bangat..sampai aku tido dalam kerinduan..)Sekarang, semuanya dah berbeza, aku senyum walau bukan plastik tapi agak getah gak bila situasi yang aku tak bape nak suka..rasa cam gusi dah macam chewing gum..ley2 kunyah jerr..i'm meeting someone..totally opposite character..tp nk wat camne..hadap jer la..walopun masing2 cuma nk game antara satu sama lain..tapi still i bley follow g game nih..(p/s..dear aina pesal la i gatal2 cari masalah..haha)..semua tuh tak penting..yang aku tau plastik dan getah still dalam keluarga polimer..adeii..jd aku ORI..haha..ikhlas la maksud aku...kla out lu..nak stadi...




2 comments:

Ms Nur Mizly said...

dear!~
its not a life if we do not encounter wif prob....eversince u try to avoid it...its not the point..go for it!~~ hihi..
kdg2 masalah adalah guru terbaek..

Anonymous said...

hehehehehe...tu la u dear..
sape suh cri msalh..
ala..u layan je...
hihihi...
i da update my blog..
:)