Wednesday, October 01, 2008

syawal...kerinduanku...

syawal satu kerinduanku...malam ni aku tido lewat lg..tolong mama siapkan santapan esok..kesian lak tengok die sorang2 kat dapur...adik2 lain sume da tido..penat siapkan persediaan untuk sok..aku rindu dengan arwah atuk..sok masa semayang raya mesti aku terbayang dia kat mimbar bacakan khutbah..dan masih lagi aku terbayangkan dia mengimamkan solat sunat aidilfitri..rasa cam semalam jer..sok aku mesti ziarahi pusara atuk..aku janji..balik ni lasngsung takde kesempatan aku nak ke sana..al-fatihah untuk atuk...malam ni aku sempat berbual panjang dengan rakan karib aku..semua yang aku hdapai aku ceritakan padanya..walaupun penat drive still bley dengar masalah aku..thankz..ko la sahabat aku dunia akhirat..pada kesempatan ni aku susun sepuluh jari..pohon kemaafan...mungkin aku dah buat kesalahan pada korg dan buat korg terasa ati..maafkan la saya..saya tak sengaja dan kadang2 keadaan yang memaksa saya buat cam2...sama2 la kita bermaafaan..salam adilfitri..takley nak celoteh panjang lagi..nak kena turun g dapur..

1 comment:

Anonymous said...

wahhh...bgus ank mama..
rajin tol..
leh jdi org dapor..:)