Friday, September 19, 2008

hari ni 19 september...

Sebenarnya tak tahu nak buat ape malam ni...sambil tunggu kawan datang amik..malam ni bley sepak bola..dah lame tak main..terutama bulan2 pose ni...tadi sempat gak aku kemas alamari aku yang dah rupanya xnampak cam almari..terjumpa barang2 lama, ingatkan aku dah buang tapi still de lagi dalam simpanan aku..so aku kumpulkan semua & letak dalam kotak..rasanya lagi baik aku simpankan jer kat umah..sempat lagi aku baca kad2 yang awak tulis..rasa cam semalam jer kenal awak..puasa kali ni saya pernah bukak sorg2..kalau dulu tak pernah..sahur pun kalau de kesemapatan awak still masakkan untuk saya..even simple camne masakan awak saya hargai..yang saya tau awk buat ikhlas untuk saya,walau saya tak mintak still awk buatkan..saya rindu waktu kita bukak puasa sama2..tapi yang penting sekarang saya tau awk gembira, awak dapat pe yg saya tak mampu buat dan beri kat awak..saya tau silap saya tapi semua bukan kesalahan saya jer kan..tadi masa pergi beli makanan terserempak dengan awak..tapi saya buat tak tau jer..rasanya kalau saya tegur pun dah takde apa2 makna..bukan kita bermusuh dan berdendam..tapi keadaan tak sama..dan saya ambil masa terlalu lama nak terima semua ni..saya tak minta dimaafkan..cukup la kalau awak dapat penuhi impian awak..kenangan kita tak pernah saya buang..mungkin bila saya teringat dan rindukan semua 2 saya akan tengok balik semua yang pernah awk bagi pada saya...persaaan sayang jer tak cukup, perlu lebih dari tu untuk bahagiakan seseorang..itu yang saya belajar dari awak..

~Pleasure is the flower that passes; remembrance, the lasting perfume. ~
Jean de Boufflers


4 comments:

Ms Nur Mizly said...

sy jumpa awak..awak ingat tak?
hahahahahaha

Anonymous said...

lor...jgn buang kenangan..maybe skung menyakitkan..tpi nanti ia bernilai..kenangan yg dlu takkan berulang..

~Ð~ аHмαÐЅyαfiQ~Ð~ said...

xpenah buang la dear..dunt worry, sori maybe da susahkn u smp bf u da tanya siapakh "beliau"??ahaha ;)...

~Ð~ аHмαÐЅyαfiQ~Ð~ said...

jumpe..awk yg lari2 ari 2..ehe..;)....