Saturday, September 06, 2008

temani sepi..

~apa yang aku tulis takde kena mengena dengan title..malam ni amat bosan..kerja berlambak tapi takde idea..otak dah tepu..nak tengok monitor ni pun dah naik bosan. Malam ni harap ada aktiviti yang menarik, boleh buang masa aku dari buat benda2 yang tak berapa betul dari pandangan akal..Hujan dari pagi sampai ke malam, aku stuck jer kat umah..bukan merungut sebab hujan..aku suka sangat masa hujan turun..teringat dulu2 penah kejar2 sum1 dalam hujan..sampai jer kat die senyum..sekarang memang amat sibuk tapi de je masa aku nak anta post baru..diari aku dah tersadai seminggu..dah lama aku tak tulis pe2..tapi malam ni aku nak tulis sikit..dah jadi kebiasaan 6 bulan ni tulis diari..~

tiap baris ku titip kata..
agar aku tak pernah lupa..
semalam jadikan sejarah,..
kenangan pedoman hidup...
hari ini kenyataan..
pengajaran dan pelajaran dari kesilapan semalam...


No comments: